איך לרדת במשקל? המפתח להצלחה בתהליך

איך לרדת במשקל

יותר ויותר אנשים מעידים על כך שניסו כבר הכול לרבות דיאטות בזק אבל תמיד כפי שהורידו כך העלו את הכול במשקל. נשמע לכם מוכר? האם גם אתם עשיתם כבר הכול ועדיין נמצאים באותה נקודה של חייכם? במהלך הדיאטה כל גוף זקוק לתזונה בריאה ומאוזנת שאחרת לא עשיתם בכך דבר ואתם עלולים לא רק להיתקע במשקל אלא לעיתים אף לעלות נוכח צריכת מזונות שאינם נכונים. במאמר הבא נעסוק בעיקר על הבעיה העיקרית ופתרונה – ירידה במשקל אבל הפעם עם התוצאות הנכונות.

איך לרדת במשקל? שאלת השאלות

אם כן, אחת השאלות היותר נפוצות הינה איך לרדת במשקל ולשמור על זה הרבה אחרי שאחרי הכול יש את הרגע שיורדים וזה נפלא וטוב ויש את הכאב הגדול – איך לא מעלים ואיך שומרים על הקיים?  כפי שכבר צוין לא פעם, מומחים בעולם מזהירים כי דיאטות בזק לא עובדות ואף מסכנות ועל זה צריך לוותר מראש. כמו כן, כאשר מדברים על דיאטות בזק מוותרים על לא מעט אבות מזון החל מפחמימות שהן דלק הגוף ועד ויטמינים, מינרלים נדרשים, חלבונים לבנית הגוף ובסופו של דבר פגיעה קשה בנפש – רוצים להימנע מכך? הגיע הזמן לעשות את זה  נכון ויעיל.

מה כדאי לעשות בכדי לרדת במשקל?

שואלים איך לרדת במשקל בצורה שלא תסכן אתכם ובעיקר תישמר לשנים רבות? לשאלת מיליון הדולר הזאת יש תשובה חד משמעית – תפריט עשיר ומגוון, אחד כזה שלא מוותר בסופו של דבר על שום דבר אבל בעיקר מוותר על מזון עתיר שומן וכל מיני " חד סוכרים" המשתייכים לפחמימות הפחות נכונות לגוף. מה כן? מזון שיודע לווסת את רמות הסוכר בדם, מזון שיש בו ערך גליקמי נמוך ובסופו יווסת בין היתר גם את התאבון המוגבר והתוצאה? ירידה במשקל ושמירתו לטווח הארוך ביותר.

רוצים לרדת במשקל? לצד תזונה נכונה ומלאת סיבים, פעילות גופנית ולעיתים גם כמוסות מווסתות תאבון אתם בהחלט בדרך הנכונה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הדברה בנתניה
מזיקים שונים יכולים לפקוד אותנו לאורך השנה כולה. חלקם מסוכנים יותר, חלקם פחות, דבר אחד בטוח – יש למגר...
קרא עוד »
מאי 30, 2021
השיטה לגמילה בלילה שעושה פלא בעולם – ד"ר טל שגיא ד"ר קובי שגיא
גמילת לילה של פעוטות לעיתים מורכבת יותר מגמילת יום. בעוד שישנם פעוטות המסתגלים מהר לגמילת לילה וכמעט...
קרא עוד »
מרץ 28, 2020
הנוחות של קניות מקוונות של ציוד ספורט: תובנות מפתח
בעידן הדיגיטלי של היום, רכישת ציוד ספורט באינטרנט הפכה לבחירה פופולרית יותר ויותר עבור ספורטאים...
קרא עוד »
פבר 05, 2024