הסרת קעקועים – גם אתם יכולים

הסרת קעקועים

להיפטר מהקעקוע שעל גופכם

יש לכם קעקוע ואתם רוצים להיפטר ממנו? לא משנה מה הסיבה, כיום בזכות טכנולוגיה מפותחת אתם יכולים להיפטר מכל קעקוע שמעוטר על גופכם. בזכות לייזר מדויק החודר מתחת לעור הגלוי ומאתר את דיו הקעקוע כדי לפרק אותו – אתם יכולים להתהדר בגוף חלק ונקי מקעקועים שכבר לא רלוונטיים לחייכם. רוצים להתקעקע שוב באותו אזור? זו בהחלט אפשרות, רק המתינו מרגע ההסרה עד לרגע הקעקוע הבא.

 

תמיד אפשר להתחרט

פעם קעקעתם את גופכם וחשבתם שזה הקעקוע היפה ביותר. בין אם מדובר במשפט לקוח מתוך שיר, בין אם מדובר בציור של דמות, בין אם מדובר בציור אבסטרקטי בשחור לבן או צבעוני – יש לכם תמיד זכות שליטה על גופכם ואתם יכולים להתחרט על כל קעקוע שפעם הייתה לו משמעות וכיום הוא סתם קישוט. בימינו אפשר להסיר את הקעקוע בלי חשש רפואי או אסתטי  בזכות מכון הסרת קעקועים שבו מועסקים רופאי עור מומחים שהם היחידים הרשאים להסיר את הקעקוע באמצעות לייזר. אחרי הכול מדובר בגוף שלכם ואסור לבחור בשרלטנים כי הנזקים יכולים להיות בלתי הפיכים. מכאן משמעות חשובה לרופאי העור שצריכים להתיר את העור שלכם נקי מקעקועים.

 

איך זה בדיוק עובד?

כשבוחרים בהליך של הסרת קעקועים צריכים להגיע לפגישה ולהיאזר בסבלנות כי לא מדובר ב"זבנג וגמרנו".  בהתאם לגודל הקעקוע, למצב העור, לצבעו, לגילכם ולפרמטרים נוספים תיקבע סדרת פגישות עד להסרת הקעקוע במלואו. קחו בחשבון שיש קעקועים שניתן רק לטשטש, אך לא להעלים לחלוטין. עדיין התוצאה תהיה יפה, ותמיד אפשר ליצור קאבר על הקעקוע הישן. לאחר סדרת המפגשים שתיקבע תגיעו למפגש ותמרחו משחת אלחוש על אזור הקעקוע על מנת שלא תרגישו כאב לא נעים בתהליך ההסרה.

 

כמה מפגשים צריך עד להסרת הקעקוע?

לאחר סדרת מפגשים תבוצע הערכת מצב – עוד כמה מפגשים תצטרכו כדי להשלים את הדבר. סדרת המפגשים תשתנה מאדם לאדם על פי פרמטרים מסוימים, ובכל מקרה – כל גוף הוא מקרה לגופו, מגיב אחר וצריך להיערך לכך בהתאם. יש אנשים שיצטרכו רק 10 מפגשים עד להסרת הקעקוע במלואו, יש שיזדקקו לפחות מכך או ליותר מכך. בכל מקרה ההליך הוא מקצועי ורפואי, מדויק בזכות הטכנולוגיה המפותחת. מובטחת לכם הצלחה בהסרה, ועכשיו – תוכלו לחשוב על הקעקוע הבא.

 

כמה זה עולה לנו?

בהתאם לסוג הקעקוע, לגודלו ולפרמטרים נוספים ייקבע מחיר הסרת הקעקוע מגופכם. יש טווח מחירים מקובל בשוק, ובמפגש הראשון תוכלו כבר לקבל הצעת מחיר לסדרה הראשונה. יש שיזדקקו ליותר מסדרה אחת ויש שלא. בכל מקרה – עד אשר לא יסתיים התהליך, המכון יצעד אתכם עד השלמת המשימה. בסופו של דבר, מי שבוער בו להסיר קעקועים מגופו יכול לשמוח על הפתרון המצוין של הסרת קעקוע בלי סיבוכים רפואיים, בהליך פשוט ששווה לכל כיס.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חוששים לבריאות הנפשית שלכם? כך תתכוננו למפגש הראשון אצל מטפל
אין זה משנה אם אתם סובלים מבעיה שכבר הוגדרה על ידי בעל מקצוע מוסמך כמו פסיכולוג, פסיכיאטר או אפילו...
קרא עוד »
מאי 27, 2020
חיתולים למבוגרים – כיצד קונים חיתולים בצורה נכונה
יש אנשים שמתארים את מסלול החיים בצורה מאוד פשוטה, בדרך בה אנחנו מתחילים אותם, כך אנחנו מסיימים אותם....
קרא עוד »
נוב 11, 2020
10 דברים שאת צריכה לדעת על התהליך של כניסה להריון 
הינה זה קורה וקיבלת את ההחלטה להיכנס להיריון? אם כך, כדאי שתדעי: לא כל מה שאת יודעת על היריון הוא אמת,...
קרא עוד »
יונ 02, 2022