הסרת קעקועים – מה חשוב לדעת?

הסרת קעקועים

מתחרטים? רוצים להסיר את הקעקוע שעשיתם רק לאחרונה?

אם קעקעתם את גופכם לא מזמן ואתם מתחרטים, מומלץ שתמתינו כי אולי פתאום תאהבו את הקעקוע? עדיף להמתין כמה ימים לפני ההחלטה הגורלית. אם אתם מתעקשים בכל זאת שהקעקוע אינו מוצא חן בעיניכם ושלא תתחרטו לאחר הסרתו, יש לכם פתרון מושלם – הסרת קעקועים באמצעות רופא עור במכון לייזר מתקדם. מה שכן, תצטרכו בכל זאת להמתין תקופה עד שהחומרים יתרכזו בטבעיות בגוף. רק אחר כך מומלץ להתחיל בהליך הסרת קעקועים.

 

פגישת ייעוץ ראשונית – השלב הראשון

​לא משנה היכן מונח הקעקוע שלכם, תוכלו להסיר אותו מכל מקום. לצורך כך תצטרכו להגיע לפגישת ייעוץ ראשונית ולשמוע מקרוב כמה מפגשים בערך יידרשו לכם להסיר את הקעקוע. הפרמטרים ייקבעו בהתאם לסוג הקעקוע, לגודלו, לצבעו, לגילכם, למצב עורכם ועוד.

 

הסירו את החששות!

אם אתם חוששים מצלקות, אל דאגה! במכון לייזר מתקדם תזכו לטיפול נקודתי, יעיל וידידותי, ללא צלקות וללא תופעות לוואי. זה לא מסוכן להסיר את הקעקוע בלייזר כל עוד עושים את ההליך אצל רופא עור מומחה ובמכון לייזר שהטכנולוגיה בו מתקדמת. אלה שחוששים מצריבות ומכאבים במהלך הסרת קעקועים יכולים להירגע משום שמשחת אלחוש פשוטה – מריחתה שעה לפני הטיפול – תעשה פלאים ולא תרגישו אף לא כאב קטנטן. אולי עקצוץ לא משמעותי, ובכל זאת –  לא משהו שיגרום לכם לחוסר נוחות.

כמה זה עולה לכם?

לא משנה כמה טיפולים יידרשו לכם, אתם תשלמו עבור הטיפול הכללי עד להסרת הקעקוע במלואו. המחיר ייקבע בהתאם לסוג הקעקוע, לגודלו ולצבעים שממנו הוא מורכב. ברוב המקרים יוסר הקעקוע במלואו, אך יש מקרים שבהם אפשר יהיה רק לטשטש את הקעקוע. כל מקרה לגופו.

 

טכנולוגיה מתקדמת – למה היא חשובה?

טכנולוגיית הסרת קעקועים בלייזר מבטיחה לכם טיפול מקצועי ויעיל. הלייזר יחדור מבעד לעור, יאתר את הדיו ויפרק אותו לאיטו. לאחר מספר מפגשים תזכו בגוף חלק ונעים. רוצים לקעקע קעקוע חליפי? אין שום בעיה. אפשר לקעקע כל קעקוע חדש. זה לא שמעתה ואילך אין לכם אפשרות לקעקע את גופכם שוב ושוב ושוב. הטכנולוגיה בכל מקרה היא הדבר החשוב בכל ההליך הזה. הלייזר חודר מתחת לעור ועושה את העבודה במדויק. בזכות הטכנולוגיה מובטחת לכם חוויה חביבה, והכי חשוב – גוף חלק ללא קעקוע – הרצון שבשבילו שווה לעבור את המסע בחיוך.

 

ממה חשוב להיזהר?

כמו בכל תחום תמצאו עצות שונות להסרת קעקועים ובמחירים שונים באינטרנט. עצה אישית – אל תתפתו לכל פלוני אלמוני שמציע לכם מחיר זול תמורת הסרת קעקועים. אתם עוסקים בגוף שלכם והוא יקר לכם, וכמו שלא הייתם הולכים לרופא עיניים כשיש לכם בעיות באוזניים, כך אין סיבה שתבחרו אנשים שאינם מומחים לרפואת עור על מנת שיתעסקו בגופכם. רק חברה מורשית, רק מכון לייזר מתקדם, רק רופאי עור – אלה המומחים שאתם זקוקים להם בהליך הסרת הקעקוע שמעטר את גופכם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עיניים אדומות – מה מוביל לכך?
אם העיניים אדומות, שורפות ומגרדות, ייתכן שאתם זקוקים לטיפול רפואי. במקרים אחרים, עיניים אדומות עוברות...
קרא עוד »
אוג 31, 2021
הסיבה שרוכשים חול לחתולים תפתיע אתכם
כל מי שביקר אי פעם בבית שיש בו חתולים, ראה בוודאי ארז חול אשר מיועד לחתול. סביר להניח, בהנחה ואין לו ידע...
קרא עוד »
מאי 17, 2020
10 דברים שאת צריכה לדעת על התהליך של כניסה להריון 
הינה זה קורה וקיבלת את ההחלטה להיכנס להיריון? אם כך, כדאי שתדעי: לא כל מה שאת יודעת על היריון הוא אמת,...
קרא עוד »
יונ 02, 2022