השתלות שיער בטורקיה

השתלות שיער בטורקיה

השתלות שיער מיועדות למי שחש אובדן בשיער שלו, נשירה או חווה קרחות במפרצים ובפריזורות. החדשות הטובות פחות הן שלא כל אחד מתאים להשתלה ועל כן יש להגיע לאבחון מקדים בטורקיה בטרם ניגשים אליה. החדשות הטובות הן שמי שזה כן מתאים לו יזכה במוקדם מאד במילוי השיער במקומות החסרים.

על תהליך ההשתלה הראשוני

בתהליך ההשתנה הראשוני משרטט משתיל השיער את קו ההשתלה עם מרקר שחור ומציג תמונת הדמיית מחשב של תוצאת הפרוצדורה הצפויה. במידה ומושתל השיער מקבל את התוצאות הצפויות ומאשר אותן ניתן יהיה להתחיל בתהליך ההשתלה. הוא מתבצע בהרדמה מלאה, שלאחריה מבצעים פתיחה של האזור המושתל במטרה להגיע לזקיקים. במקביל, לוקחים מאזורים שופעים כמות מספקת של זקיקי שיער לתרומה לאזורים החסרים.

ביצוע ההשתלה: זקיקים חדשים יוטמעו במקומות החסרים

הטמעת הזקיקים נעשית באותם אזורים בהם ישנה הידללות בשיער. לאחר שזה קורה, חובשים את האזור הפתוח ומכינים את הפציינט להתעוררות מהניתוח. כאשר תתעוררו ייתכן ותחושו כאב קל ותשישות באזורים המנותחים. ניתן יהיה להיעזר בכדורים לשיכוך כאבים כדי להחלים ולהתחזק בהדרגה. לאחר מספר ימי שהייה במכון ההשתלות תוכלו להשתחרר לכתובתכם בתוך טורקיה בה שהיתם לקראת ההגעה להשתלה.

ביצוע טיפול לייזר לחיזוק סיב השערה

לפני שתעזבו בחזרה לישראל אתם תהיו זכאים לטיפול לייזר משלים לחיזוק סיב השערה על מנת לעודד צמיחה שלא רק שתהיה יותר מהירה אלא גם יותר שורדת. השיער צפוי להיות יותר עבה, פחות דק ועל כן פחות חלש ותליש. הודות לכך, לא רק שעברתם השלמת שיער מלאה אלא גם דאגו לכם לשיער איכותי ועמיד שישרת אתכם לאורך זמן.

חזרה הבייתה והמתנה לתוצאות

התוצאה המלאה של השתלות שיער בטורקיה עשויה לארוך מספר שבועות עד מספר חודשים עד להתהוות מלאה של הזקיקים. בדרך כלל זה מה שקורה, והקרחות נעלמות עם השיער החדש. במקרים מעטים ממש נדרשת השתלה חוזרת שגורמת לתהליך המילוי להתהוות ביציבות מובהקת יותר. המתנה של התקופה עמה סיכמו עמכם במכון ההשתלות היא המעשה הנכון ביותר עבורכם. בדרך כלל זה מה שאכן מחזיר את השיער בסופו של דבר.

טורקיה – בירת ההשתלות של העולם

השתלות שיער בטורקיה של ימינו הן לא רק חוויה של ישראלים אלא של כמעט כל מחוסרי השיער בעולם. מדינה זו נהפכה לשם-דבר בתחום ההשתלות ומיטב הרופאים במדינה עוסק בתחום הזה ומסייע לרבים להצמיח שיער מחדש. אם אתם חוששים מאובדן, אל תיגררו לשמנים ולגלולות: יש לכם כתובת בה ידאגו לכם בוודאות להנעה מהירה של תהליכי צמיחה מחודשים. מכון השתלות שיער בטורקיה מספק את כל המענה הנדרש עבור מי שזקוק למילוי. המנותחים של מכון זה חוזרים עם שיער שופע כמו חדש ללא צורך בפאה או בשימוש בשמנים מכל סוג שהוא.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הנוחות של קניות מקוונות של ציוד ספורט: תובנות מפתח
בעידן הדיגיטלי של היום, רכישת ציוד ספורט באינטרנט הפכה לבחירה פופולרית יותר ויותר עבור ספורטאים...
קרא עוד »
פבר 05, 2024
דתיים וצריכים מטפל? אפשר לפנות אל מטפל דתי
עולם הטיפול הוא כיום עולם מאוד דינאמי ומבוקש. אנחנו פוגשים בכל תקופה שיטות טיפול חדשות היוצאות לאור...
קרא עוד »
נוב 28, 2019
סדנת odt למחלקות נוער
סדנת odt למחלקות נוער בני הנוער של היום, אינם דומים כלל לבני הנוער של פעם. אם בעבר רוב בני הנוער היו...
קרא עוד »
דצמ 05, 2019