השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה

מעוניינים לדעת כיצד ניתן להסדיר השתלת שיער בטורקיה בימינו? למזלכם, אינכם זקוקים לחיפושים אינטרנטיים אחר מקורות באנגלית. מרפאת ההשתלה מאוישת בנציג בישראל שידאג לכל ענייני ההשתלה. מה אתם צריכים לעשות כדי להגשים חלום זה?

בתחילה, יש ליצור קשר עם המלווה הישראלי של המרפאה

ביצירת קשר זו אתם מביעים את רצונכם הראשוני להסדיר השתלת שיער בטורקיה. באמצעותה, תוכלו להשיב לעצמכם את שיערכם החסר. מה הוא צפוי לבקש מכם? לשלוח מספר תמונות מזוויות שונות של הראש. התמונות יישלחו למרפאת ההשתלה בטורקיה, שם ייקבע סוג הטיפול לו תהיו זקוקים.

לאחר מכן, יש להסדיר את התשלום, כולל סוג כרטיס הטיסה

התשלום כולל טיסה הלוך חזור, מלון ואת טיפול ההשתלה עצמו. חשוב לבדוק מהו סוג כרטיס הטיסה שהמלווה קונה לכם, ובשום אופן לא להסתפק בכרטיס טרולי. המשמעות של כרטיס מסוג כזה: אינכם מורשים לשלוח מזוודה לבטן המטוס. זה בעייתי משום שבתום הניתוח תקבלו תרופות, חלקן נוזליות וחלקן מעל 100 סמ"ק. בטחון שדות התעופה בכל העולם מקבל הנחיה חד משמעית מה- IATA לרוקן נוזלים מסוג כזה ולא לאפשר לנוסע להעלותם. אם אתם רוצים שהתרופות אכן יישארו אתכם בישראל יש לבקש מהמלווה לשדרג אתכם לכרטיס מזוודה.

בנחיתה בטורקיה – היום הראשון

ביום הראשון תיפגשו עם המלווה הישראלי, עם מושתלים נוספים שיהיו אתכם בקבוצה (ניתן לשדרג בעוד 200 אירו לטיפול VIP ללא קבוצה) ועם צוות הסיעוד הטורקי שיטפל בכם. אתם תיסעו ברכב המרפאה לפגישה עם הרופא. לפניה, תעברו לקיחת דם שישמש לבדיקה האם אתם מתאימים להשתלת שיער וכן לטיפול פלזמה PRP ראשון לחיזוק ההשתלה בסיומה. את יתר הטיפולים מסוג זה יהיה עליכם להסדיר בישראל אחת לחודשיים. המחיר שלהם לא כלול בחבילה. בתום בדיקת הדם תחולקו לפי רצונכם לקבל סדציה (טשטוש לפני זריקות ההרדמה) או בלעדיה. המושתלים שלא יעברו סדציה יזכו לארוחת בוקר מטעם מרפאת השתלת שיער בטורקיה והמושתלים שכן חפצים בה יידרשו לצום על מנת שחומרי הטשטוש לא יגרמו לתופעות לוואי בלתי רצויות. לאחר ארוחת הבוקר (וההמתנה, עבור מי שעושה סדציה) תיכנסו לפגישה עם הרופא שישרטט את ההשתלה, ומשם לחדרי הטיפול. שם תעברו תהליך הכנה לזריקות הרדמה עם דקירות קלות בראש ולאחריו לזריקות הממשיות. משך ההשתלה שלאחר מכן, כ- 4-6 שעות. בסיומה תיפגשו שוב עם הרופא והמלווה הישראלי ותקבלו את סל התרופות המלא ומקבץ הוראות שימוש יומי.

בטורקיה – היום השני

היום השני של השתלת שיער בטורקיה יוקדש בעיקר לניקיונות לאחריה, להסרת כרישי דם, אם הצטברו, ובגדול, לתחזוקתה. ההמלצה שלנו היא למעט טיפולי תחזוקה אלה לא לעשות דבר, לשכב, לנוח, אם חייבים לצאת לשמש החוצה – לרכוש מטריה ואז לעשות זאת כדי לא לפגוע בהשתלה, ובשום אופן לא לעשות זאת במסגרת ריצה או פעילות גופנית מאומצת אחרת.

הכנת החזרה לישראל – היום השלישי

היום השלישי יוקדש בעיקרו לחזרה לישראל, למילוי טפסי הכנה לבדיקת הקורונה בשדה התעופה, לשליחה לבדיקת קורונה בטורקיה ולהכנת מסמכי החזרה שלכם. חשוב להקפיד לא לשכוח אף מסמך ולצלם הכל בטלפון למקרה ששכחתם. על מנת כי השתלת שיער בטורקיה תצליח יש לשמור את כל התרופות שקיבלתם ולכן מאד מומלץ לארזן במזוודה ולשלוח לבטן המטוס למניעת החרמה בשדה התעופה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לשון הרע בפייסבוק/שיימינג – אם אפשר לתבוע על לשון הרע ברשתות חברתיות
העולם של רשתות חברתיות יצר אתגר למחוקק ולמשפטנים, לא רק בישראל אלא בכל העולם. על פניו, רשתות חברתיות...
קרא עוד »
יונ 28, 2020
איך לשמור על בטיחות בבריכה?
הבריכה היא מקום נפוץ עבור אנשים רבים לשחות. עם זאת, אפילו עם בריכות השחייה הטובות בעולם, תמיד קיים...
קרא עוד »
אוג 23, 2022
מדרסים – יתרונות בריאותיים
מדרסים יכולים להקל משמעותית על מי שסובל מבעיות בריאות כאלה ואחרות. כיום אפשר לבצע התאמת מדרסים באופן...
קרא עוד »
ינו 05, 2021