כך תדאגו לטיפול הסרת קעקועים לא חודרני וללא צלקות

הסרת קעקועים

פעמים רבות שואלים אותנו האם ניתן להסיר קעקועים ללא ניתוח וללא צלקות לאחר המעשה? על מנת לשבור מיתוסים קיימים, חשוב לנו לבשר לכם כי התשובה היא כן. יש טיפול הסרת קעקועים שלא רק שלא משאיר אף סימן, אין כל אינדיקציה שאך לפני ימים אחדים היה קעקוע על הגוף בכלל. טיפול זה מתבסס על פטנט הלייזר Fotona qx max בו נקבעים אורכי גל לייזר שונים, כשכל אחד מהם יכול להסיר צבע אחר של כתובת קעקע.

משך טיפול סטנדרטי

הטיפול הסטנדרטי תקף אך ורק לקעקועים קטנים- בינוניים המצוירים על חלק קטן מאד של אותו איבר בגוף: קעקוע קטן לזרוע, קעקוע על הכתף וכד'. אורך מקסימלי של קעקוע מסוג כזה, 7 ס"מ, הממוצע הוא כ- 4 ס"מ. קעקוע מסוג זה ניתן להסיר תוך 3 מפגשי טיפול הסרת קעקועים. לאחר המפגש השלישי לא תראו שום קעקוע וכבר לאחר 2 המפגשים הראשונים רוב סט הצבעים יהיה כבר בשלבי הסרה מתקדמים.

משך טיפול לקעקוע גדול

קעקוע גדול הוא קעקוע שמוגדר כמכסה את האיבר כולו. מדובר בקעקוע של 7 ס"מ ומעלה המסוגל לכסות זרוע עליונה, זרוע תחתונה, פרק מסוים של הרגל ואף איברים שלמים מקצה אל קצה. לדוגמה, זרוע עליונה ותחתונה של אחת הידיים כשהיא מעוטרת בצבעי קעקועים. הסרת קעקועים מסוג זה אורכת 7-15 מפגשי טיפול בלייזר. כבר בטיפול השלישי-רביעי תוכלו להיווכח כי רוב סט הצבעים כבר לא אתכם ויישארו סימנים בלבד.

קביעת נוסחת הטיפול

על מנת לקבוע עבורכם את הנוסחה המדויקת עבורכם בתחום הסקת קעקועים אתם צריכים לקבוע תור אצל המזכירות, שם יאובחן הקעקוע שלכם ויתוכנן הטיפול, כולל קביעת אורכי הגל הנדרשים לביצוע ההסרה. בהתאם לכך הטיפול יתומחר עבורכם.

יישום הטיפול הלכה למעשה

הטיפול ייושם במרפאה לאחר 40 דקות ביקור בהם תידרשו למרוח חומר מאלחש. באמצעות חומר זה הטיפול יתבצע עם מינימום מיחושים ובאופן כמעט לא מורגש. על אף כי זו הסרת קעקועים אכירורגית וחרף העובדה שאין כאן טיפול חודרני, אתם עלולים לחוש בעקצוץ של קרן הלייזר, ולכן חשוב למרוח חומר זה על מנת להסב לכם טיפול קל ככל האפשר.

התוצאות מדברות בעד עצמן

לקוחות רבים שהיו בעברם חסידים של קעקועים נהנים כיום מעור לבן כביום היוולדם, ללא זכר לכתובת הקעקע. אם גם אתם מעוניינים בתהליך קל ופשוט של הסרת קעקועים הנכם מוזמנים לקבוע טיפול לייזר cgzr, yfbukudhh, Fotona qx max וליהנות מכל היתרונות! הסרת קעקועים כמעט ללא כאבים, ללא ניתוח, ללא טיפול חודרני ועם 100% הצלחה לכל לקוח! בואו להגשים חלום ולהחזיר לעצמכם את העור שלכם ללא סימנים לא מחמיאים לאחר הטיפול. פנו לשירות הסרת קעקועים והתחילו להכיר את העור שלכם מחדש!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מטרת הבריאה בתורת הקבלה של הרב אשלג
מהי מטרת הבריאה על פי תורת הקבלה? חכמת הקבלה מסבירה בהקדמה לספר הזוהר של הרב יהודה לייב הלוי אשלג...
קרא עוד »
אוג 05, 2021
שומנים – כל מה שצריך לדעת
כאשר מדובר על שומנים, ישנה נטייה לחשוב שכל סוג של שומן איננו בריא, אך בפועל אין המציאות כך כלל וכלל....
קרא עוד »
אוג 01, 2021
מה הגודל של טרמפולינה גדולה
טרמפולינה לגינה מהווה כיף והנאה לכלל דיירי הבית ובמיוחד לילדים אך מעבר לכך היא מהווה מקור לאקטיביות...
קרא עוד »
מאי 02, 2021