יוגה לבד VS יוגה בקבוצה

יוגה לבד VS יוגה בקבוצה

לכולנו חשוב לשמור על הכושר, לבצע פעילות גופנית מותאמת ומועילה שתשפר את ההרגשה שלנו ותתרום גם לגזרה ולתחושה הכללית. אחת השיטות היותר פופולאריות כיום היא יוגה. לקורסים מומלצים אצל המומחים בתחום היכנסו לאתר http://darmayoga.co.il/. אם כבר החלטתם ללכת על יוגה אתם עדיין צריכים לקבל החלטה נוספת – האם לתרגל יוגה לבד או בקבוצה. למעשה שתי האופציות טובות ונכונות אם כי חשוב כמובן לוודא כי האופציה שאתם בחרתם נכונה וטובה לכם.

מתי נכון לבחור באימון אישי?

כאשר מתאמנים בצורה אישית האימונים ממוקדים ומותאמים לכם אישית. ולכן אם יש לכם בעיה מסוימת, אם אתם מתאמנים כדי לפתור תופעה ממנה אתם סובלים יהיה לכם נכון לבחור אימון אישי. כמו כן אם יש לכם בעיות בריאותיות כמו כאבי גב, בעיות בלב וכדומה יהיה לכם נכון להתאמן באופן אישי. האימון האישי מסייע לכם להשיג את המטרות האישיות שלכם, לעבוד על קבוצת השרירים הרצויה לכם, ולא על הנושא שכל הקבוצה עובדת עליו באופן כללי. כך אתם יכולים להשיג את המטרות שלכם, לעבוד בצורה יעילה יותר ולהיות מרוצים מתוצאות מורגשות.

מתי נכון לבחור אימון קבוצתי?

גם לאימון הקבוצתי יש יתרונות. ראשית יש לציין את האווירה ואת העידוד שכל פרט מקבל מיתר בני הקבוצה. כאשר משתתפים בקבוצת יוגה קל יותר לשמור על רצף ועל קביעות ולהשיג הישגים נאים. כמו כן במרבית המקרים נוצרת בין חברי הקבוצה של קורס יוגה דינמיקה וגם תחרות. התחרות הזו מהווה כלי מצמיח שמקפיץ אתכם קדימה. גם החוויה נעימה יותר והאווירה תורמת להרגשה שלכם במהלך ביצוע הפעילות הגופנית שלכם. כאשר כיף להתאמן קל יותר לשמור על רצף וקביעות.

שילוב מושלם

אם כי עבור רבים יהיה נכון לשלב בין אימון אישי לאימון בקבוצה. כיצד? בתחילת הדרך כדאי לקבל אימון אישי והנחיה פרטנית שתדייק את הביצועים שלכם. לאחר הבנת השיטה ורכישת העיקרון אפשר לעבור להתאמן בקבוצה. כאשר מעת לעת יהיה נכון לקחת שיעור פרטני כדי לדייק את הביצועים ולהתאים אותם אינדיבידואלית למצב הנוכחי שלכם. השילוב הזה מאפשר לכם לקבל את היתרונות של שתי השיטות ולהשיג את המטרות שלכם בשלימות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כלבנות טיפולית
כלבים נחשבים לאחד מבני המשפחה החשובים ביותר. הם עוזרים לילדים לפתח מיומנויות חברתיות ויכולים לשמש...
קרא עוד »
דצמ 08, 2022
ייעוץ זוגי
מערכות יחסים הן דבר נפלא, אך יש מקרים שבהם מערכות יחסים יכולות להיות דבר מורכב. לא תמיד קל להגדיר אותם,...
קרא עוד »
יול 07, 2022
סוגי אבנים בכליות – כל מה שחשוב לדעת
ישנם שלל סוגי אבנים בכליות. אבנים בכליות הן סוג האבן הנפוץ ביותר. הם מתרחשים כאשר הגוף אינו מסנן כראוי...
קרא עוד »
אוג 05, 2022