כדורי דיאטה – רזה זה יפה ובריא!

כדורי דיאטה

המשוואה המקובלת בעולמנו היא שרזה משמעו יפה. אנשים רזים נחשבים לפופולאריים יותר, נתפסים כבעלי ביטחון עצמי רב יותר והם נראים בעיני לא מעט אנשים כמצליחים יותר בקריירה ובחיים האישיים. האמת רחוקה מכך. אנשים רזים כמו אנשים שמנים סובלים מחרדות, חששות, קשיים וחשים רגשות שליליים וחיוביים מעת לעת. כל האנשים שווים זה לזה והמשקל הוא רק סממן חיצוני. עם זאת, חשוב להזכיר שהשמנה נושאת בחובה בעיות בריאותיות לא מבוטלות ולכן כדאי לטפל בה באופן יעיל ומהיר.

מי מפחד מעודף משקל?

לא כולם עסוקים בדימוי הגוף שלהם ויש בהחלט אנשים בעלי עודף משקל שאינם מוטרדים מכך. עם זאת, הם ככל הנראה מיעוט זניח, כיוון שמרבית האנשים בעלי עודף משקל היו מעדיפים להיות רזים יותר. המשמעות היא שלא מעט אנשים מסתובבים בעולמנו בתחושת ייאוש והחמצה ובעיקר חוסר שביעות רצון מהמראה החיצוני שלהם. האמת היא שאין סיבה להרגיש ככה! המשקל התקין הוא לא בבחינת חלום בלתי מושג.

תתארו לכם עולם

תארו לעצמכם מצב שבו אתם יכולים ללכת לים עם בגד ים בלי חששות, ללבוש מה שאתם רוצים, להיכנס לחנות בגדים ולבחור מה שבא לכם לא לחשוב על מידת המקסימום שהחנות מציעה- כן, כל זה יכול להיות. ואם המילה דיאטה מעבירה בכם צמרמורת בואו נחשוב על הכל מחדש. דיאטה היא מילה טעונה אבל במשמעות הפשוטה שלה מדובר על שינוי, אימוץ של נורמות חדשות ביחס לאוכל וחשיבה מחודשת על כל נושא המשקל.

מה עושים עם עודף המשקל?

זו לא בושה להודות שמשקל הגוף שלכם מטריד אתכם וזו בכלל לא בושה לעשות כל מה שדרוש כדי להיפטר ממנו. קחו למשל את המוצר הנהדר כדורי דיאטה. יש מגוון עצום של כדורי דיאטה בשוק ולא כולם דומים זה לזה. כדורי הדיאטה על בסיס צמחי מרפא ייחודיים בכך שהם בסך הכל מגבירים תהליכים טבעיים בגוף.

למעשה הם עוזרים לגוף בדיוק בנקודה שבה הוא זקוק לעזרה ודחיפה: מאיצים את שריפת השומנים, מגבירים תחושת שובע ומאזנים את רמות הסוכר בדם. צמח הגוארנה ותמצית ג'מנמה ידועים משחר ההיסטוריה כצמחים רפואיים והשימוש בהם בכדורי דיאטה הוא המשך ישיר של מסורת צמחי המרפא.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תרופה חדשנית לאוטיזם – האם אפשר להאמין לזה?
אז לא, אין תרופה לאוטיזם למרבה הצער. אוטיזם הוא לא מחלה, ואין אפשרות לרפא אותה. מה שכן אפשרי, וזה מוכח,...
קרא עוד »
פבר 19, 2020
נעלי קט רגל איכותיות – כך תוכל להיות מסי הבא!
נעליים איכותיות בגזרה נמוכה הן הנעלה חיונית לכל שחקן כדורגל שהוא רציני לגבי המשחק שלו. כשזה מגיע...
קרא עוד »
מרץ 26, 2023
פיגמנטציה בשפם – למה זה קורה?
חשיפה משמעותית לשמש עלולה להביא עמה נזקי עור משמעותיים, בדמות פיגמנטציה בשפם או פיגמנטציה באזורים...
קרא עוד »
אוג 01, 2021