מה אתם יודעים על פורמולת הרזייה וירידה במשקל?

פורמולת הרזייה

פורמולת הרזייה חדשה נכנסה לחיינו והיא מאיימת לשנות את כל מה שאנחנו יודעים על השמנה, הרזיה ומה שביניהם. הדרך אל גוף הרזה והחטוב ידועה כדרך חתחתים שלא מעטים מעדו בה ומחקרים מראים שרוב האנשים שהחלו תהליך של ירידה במשקל נשברו באמצע בדרך או שבטווח הרחוק הם חזרו למשקל הקודם ואף יותר מכך. אז מה הסיבה שבגללה כל כך קשה לנו להניע תהליך של ירידה במשקל?

לא על הירידה במשקל לבדה

חשוב להבין בנקודה זו שירידה במשקל היא רק חלק מהשינוי שאדם בעל עודף משקל צריך לחולל. הירידה במשקל היא אחד האמצעים לשינוי וזה מפני שהשמנת יתר היא תופעה בעלת ממדים רגשיים, נפשיים וחברתיים. לכן, לא מספיק שאדם יגיד לעצמו יום בהיר אחד שהוא מעוניין בשינוי אלא גם צריך לדעת כיצד לתקוף את התהליך ממגוון היבטים.

אכילה רגשית- על שום מה?

מההיבט הרגשי, אכילה קשורה להרבה מאד רגשות. אנחנו אוכלים לא רק כי אנחנו רעבים אלא בעיקר משום שאנחנו משועממים, עייפים, עצובים או שמחים. אכילה הפכה עבור האדם השמן למנגנון מנחם, חבר קרוב שאומר לנו בדיוק את מה שאנחנו רוצים לשמוע, אבל לא באמת צריכים. לכן, בראש ובראשונה כדי להצליח להיפטר מהמטענים הרגשיים הללו חשוב להביא מחדש לאיזון של מנגנוני הרעב והשובע. איך? פורמולת ההרזיה החדשנית כמובן.

הפורמולה שלנו

זוהי פורמולה שמתבססת על צמחי מרפא עוצמתיים וחזקם שהוכחו כיעילים משחר ההיסטוריה. צמח הגוארנה ותמצית ג'מנמה ידועים ביכולת שלהם לארגן מחדש את מנגנון הרב והשובע ובכך הם מסייעים לשחרור המיוחל מהמטען הרגשי של האוכל. מובן שזוהי רק יריית הפתיחה- הפורמולה תסייע לכם רבות אבל מי שרוצה לשנות חייב להוביל את עצמו לשינוי בכל הרבדים הכי פנימיים.

מההיבט הפיזי, בעבר האמנו שקלוריות הן הדבר שצריך לתת עליו את הדעת במקרה של השמנה. היום כולם כבר יודעים שהקלוריות אינן משנות אל דווקא רמות הסוכר שאנחנו מכניסים לגוף. אכילה של מזון עתיר סוכר ופחמימות מובילה לדחף בלתי נשלט למתוק, מה שמגביר את ההשמנה ואת העלייה במשקל. פורמולת ההרזייה העוצמתית מסייעת בוויסות רמות הסוכר בדם ובכך אוטומטית מפחיתה את הדחף לממתקים ופחמימות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סדנת odt למחלקות נוער
סדנת odt למחלקות נוער בני הנוער של היום, אינם דומים כלל לבני הנוער של פעם. אם בעבר רוב בני הנוער היו...
קרא עוד »
דצמ 05, 2019
מדרסים בירושלים – יועילו לכם
בעבר, מדרסים היו עשויים מחומרים טבעיים כמו שעם וצמר. עם זאת, עם התקדמות הטכנולוגיה ותהליכי הייצור,...
קרא עוד »
נוב 28, 2022
הגדלת חזה – מה זה אומר ואצל מי אפשר לעבור אותו
אחד המונחים הבולטים ביותר בעולם הפלסטיקה והאסתטיקה, הוא ניתוח הגדלת חזה. מדובר באחד משלושת הניתוחים...
קרא עוד »
יונ 08, 2020