איך מטפלים באצבע הדק?

האצבע הקטנה היא הספרה הראשונה של יד האדם, והיא ממוקמת בצד כף היד. הוא עלול להיפצע כאשר מישהו נופל על ידו או כאשר חפץ חד חותך את עורו. האצבע הקטנה יכולה להיפצע גם בזמן ספורט או בזמן משחק עם ילדים אחרים. הפציעה עלולה לגרום לכאבים ולנפיחות, אך לרוב היא תרפא ללא סיבוכים. האצבע הקטנה היא מקום נפוץ לפציעות ולעיתים קשה לטפל בה. הטיפול הנפוץ ביותר לאצבע קטנה שבורה הוא סד את האצבע במצב נוקשה. זה יאפשר לעצם להחלים במקום ולמנוע כל נזק נוסף. אם ההפסקה חמורה מדי, זה עשוי לדרוש ניתוח.

איך נטפל באצבע הדק?

לעיתים קרובות מתעלמים מהזרת, אך חשוב לטפל באצבע הקטנה. מאמר זה יעבור על כמה מהדרכים לטיפול באצבע הקטנה שלך. הצעד הראשון בטיפול באצבע הקטנה שלך הוא לוודא שהיא בריאה. כדאי לשמור על לחות הידיים ולהימנע משימוש בכימיקלים קשים גם עליהן. אם אינך מסוגל להפסיק להשתמש בכימיקלים קשים על הידיים שלך, יש דרכים אחרות שתוכל לעזור לטפל באצבע הקטנה שלך. דרך אחת היא באמצעות תרופה טבעית כמו כורכום בעלת תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור לרפא ולמנוע נזקים להתרחש בעתיד.

לקביעת תור לטיפול https://docatlan.com/trigger-finger/

רבים נוטים להתעלם אך אצבע זו חשובה מאוד:

האצבע הקטנה היא המפרק האחרון ביד. זה מכונה גם הזרת. הוא משמש לפונקציות רבות ושונות, כגון הצבעה ואחיזה של חפצים. האצבע הקטנה יכולה לשמש גם ללחיצה על כפתורים ולחיצת הדק על אקדח או כלי נשק אחרים. באצבע הקטנה אין עצמות יותר מדי, אבל עדיין יש בה הרבה כלי דם וקצות עצבים החשובים לתפקוד שלה בחיי היום-יום שלנו. לסיכום; אם אתם סובלים מאצבע הדק הגיעו בהקדם לרופא שלכם לבחון את אפשרויות הטיפול בהתאם למצבכם. ליעוץ של מומחה כף יד  ד"ר פרנק אטלן

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כדורי הרזיה
באמצעות כדורי הרזיה – ניתן להגשים את שאיפתכם לגוף בריא ורזה בקלות וביעילות רבה. כדורי ההרזיה אינם...
קרא עוד »
נוב 22, 2020
טיפולי פנים – מה חשוב לדעת בנושא?
חושבים על האפשרות לשלם עבור טיפולי פנים וזאת כדי שתוכלו להיראות הרבה יותר צעירים וכבר בזמן הקרוב? דעו...
קרא עוד »
אוק 05, 2021
מאמן כושר אישי ראשון לציון
ההתפתחות למודעות לכושר בשנים האחרונות ללא ספק הרקיע שחקים גם בישראל. בכל פינה אנו יכולים לראות מתקני...
קרא עוד »
פבר 20, 2022