מתי כדאי להשתמש בפורמולת כדורי הרזיה?

פורמולת כדורי הרזיה

אנשים רבים סובלים מדימוי גוף שלילי שבמקרים רבים קשור בעודף משקל. בפרסומות בטלוויזיה אנשים רזים מוצגים כאידיאל היופי אבל מדפי הסופרמרקט עמוסים סוכר ופחמימות. המצב הזה גורם לדיסוננס משמעותי שבו מתפתחת אכילה רגשית מתוף שעמום, בזמן צפייה בטלוויזיה או סתם בגלל מצב רוח כזה או אחר.

מהי אכילה רגשית?

אכילה רגשית היא מצב שבו סביב האוכל נוצרים קשרים שאינם תלויים בשובע או רעב אלא בהיבטים רגשיים שונים. רוב האנשים בעולם המודרני סובלים מרמה כזו של אכילה רגשית, אולם יש מי שאינם יכולים לשלוט בכך ומגיעים למצב של עודף משקל. הצרה היא שמדובר בכדור שלג שהולך ומחמיר: ככל שצורכים יותר סוכר ופחמימות עולה הדחף למתוקים, מה שגורם לתחושת רעב קבועה ועלייה במשקל.

רעב, שובע ומה שביניהם

כדי להתמודד עם זה, חשוב בשלב הראשון להחזיר את מנגנון הרעב והשובע. נטרול המנגנון הרגשי שמפעיל את הרצון לאכול יביא לאכילה מסודרת ומודעת, תוך הקשבה לגוף. כדורי הרזיה יכולים לסייע בשלבים הראשונים והקריטיים של התהליך כדי להחזיר לגוף את המנגנונים הטבעיים שלו. כדי לעשות את זה חשוב לווסת את רמות הסוכר בדם, מה שיוביל לביטול והפחתת החשק למתוקים. בנוסף, חשוב להחזיר את מנגנון הרעב והשובע.

על צמחי המרפא לבדם

כדורי הרזיה שמבוססים על צמחי המרפא גוארנה וג'מנמה הם האמצעי היעיל ביותר לעשות זאת. מדובר על צמחים בעלי יכולות רפואיות מוכחות שנמצאים בשימוש משחר ההיסטוריה ושבזכותם דורות על גבי דורות מקיימים שגרת חיים בריאה. הפורמולה הייחודית מתבססת על שני הצמחים הללו ובכך היא מסייעת להתחיל את תהליך הדיאטה ברגל ימין. כבר עם הקטנת תחושת הרעב וויסות רמות הסוכר בדם תתחילו להבחין בשינוי שיתרחש מהר יותר ממה שציפיתם.

מסע חיים

דיאטה היא מסע ארוך שניתן להשוות למרתון שעתיד ללוות אותנו כל חיינו. כל הזמן צריך לדייק אותה ולהתאים אותה לשינויים ולצרכים של גופנו. במסע הארוך הזה נזדקק לכל מה שיוכל לסייע לנו לעלות על דרך המלך כדי להגיע לגוף בריא. כדורי הרזיה הם אמצעי אחד שיכול לקדם אותנו באותו מסע ולהביא אותנו לתחושת הישג, הצלחה וסיפוק.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בתוך מוחו של ליונל מסי: הפסיכולוגיה מאחורי המשחק שלו
מאחורי כל ספורטאי ברמה עולמית מסתתרת רשת סבוכה של תשוקה, נחישות וחוסן נפשי – וליאונל מסי, מאסטרו...
קרא עוד »
אפר 28, 2023
טיפולי חניכיים בהריון
מחלת חניכיים היא בעיה דנטלית שכיחה הפוגעת באנשים רבים, כולל נשים בהריון. זה נגרם על ידי זיהום חיידקי,...
קרא עוד »
מאי 21, 2023
שיקולים חיוניים לבחירת מוצרי טיפוח ושיקום שיער
היציאה למסע כדי למצוא את מוצרי הטיפוח והשיקום הנכונים לשיער יכולה להיות מורכבת כמו שהיא אישית. עם...
קרא עוד »
מרץ 25, 2024