טיפים בריאים להכנת חטיפי חלבון טבעוניים

אתם לא אנשים של מטבח, כל מתכון שאתם מנסים להכין מוכתר כ"בסדר", ורק המחשבה על הוצאת קערה מהארון מרתיעה אתכם? קחו אוויר! שלא כמו מתכונים אחרים הדורשים בטכניקה, הכנת חטיפי חלבון טבעוניים קלה משתוכלו לדמיין! מדוע? משום שכל הנדרש מכם הוא לערבב חומרים בקערה – זהו! אין הפרדות, הקצפות, השוואת טמפרטורות וגם לא אפייה. אז שניה לפני שאתם מכבדים את המטבח בנוכחותכם, אנו שמחים לשתף אתכם ב"רשימת מרכיבים" בדוגמת טיפים להכנת החטיפים. 

 

דגשים חשובים לפני הכנת חטיפי חלבון טבעוניים

ישנם המון (!) מתכונים להכנת חטיפי חלבון. הבעיה היא שחלקם עשויים ממרכיבים שהופכים אותם לחטיף-ממתק (והרי רציתם חטיף חלבון, זוכרים?). מאיתנו אליכם, מספר דגשים שיבטיחו כי כניסתכם למטבח, תניב לכם חטיפים טבעוניים ובריאים: 

  • תנו עדיפות ברורה למתכונים עם מרכיבים עשירים בחלבון. כלומר, לא כדאי להסתפק רק בנוכחותה של אבקת החלבון שתוסיפו. מרכיבים מצוינים: בוטנים / חמאת בוטנים, שקדים, קשיו, גרעיני דלעת וזרעי צ'יה. 
  • במידה שאתם מעוניינים להמתיק את החטיפים, עשו זאת באמצעות חומרי גלם טבעיים. לדוגמא: סילאן תמרים 100% טבעי או מייפל קנדי 100% טהור. תוספת סוכר (לבן או חום)? תפגע בערך התזונתי שלהם. כמו כן, כדאי לתת עדיפות לנוזלים ללא סוכר ועם כמות שומן נמוכה. לדוגמא: חלב שקדים ללא סוכר, חלב סויה ללא סוכר.
  • רוצים להוסיף טעם לחטיפים מבלי "לשלם" בקלוריות? אספרסו / קפה נמס לחטיפים בטעם קפה, או תמציות שקדים/ניל טהורות יעשו את העבודה.
  • באפשרותכם להכין בקלות (!) חטיפי חלבון טבעוניים ללא גלוטן. במידה שבמתכון ישנם קמחים (שיפון, כוסמין), תוכלו להחליפם בקמח שיבולת שועל, קמח שקדים, קמח אפונה ואפילו קמח חומוס.

 

מדוע כדאי להשקיע בהכנת חטיפי חלבון בבית?

חטיף חלבון טבעוני ואיכותי, עונה על הצורך ל"אוכל לנשמה" שעשוי לצוץ מדי פעם. בעת שיהיו לכם חטיפי חלבון זמינים במקרר, לא תתפתו לחטיפים "אסורים" שאינם עשירים בחלבון, אלא בסוכר ושומן. חטיפי חלבון טבעוניים עשויים ממרכיבים שיש בכל מזווה, כך שכל שנותר לכם הוא לבחור מתכון, להיכנס למטבח ולהתענג! טיפ: לשמירת טריותם של חטיפי החלבון, מומלץ לשמור אותם בכלי אטום ובמקרר.

 

גם שייק חלבון היא "חטיף בריא"!

ואם אנחנו כבר עוסקים בנושא של חטיפי חלבון טבעוניים, אנחנו חייבים להציג בפניכם את המוצר החדש שלנו: אבקת חלבון טבעונית! חיכיתם, ייחלתם ותהיתם לעצמכם "מתי יגיע תורנו?", והנה היא כאן: אבקת החלבון העשויה 100% מרכיבים טבעוניים – חלבון חומוס, חלבון חיטה וחלבון אפונה. שייק חלבון או משקה מי חלבון יאפשר לכם "לרענן" את תפריט הספורט שלכם, זאת מבלי ל"השחית" אותו ולחרוג ממנו. באבקות הטבעוניות המוצעות בטעמי שוקולד ווניל, כ-23 גרם חלבון בכל מנת הגשה.

אהבתם את המאמר? שתפו אותו ברשתות החברתיות

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם

חולצות ספורט נשים

בקנייה של בגדי ספורט וחולצת ספורט בפרט, אתם עשויים למצוא את עצמכם מתלבטים ומתחבטים רבות במה לבחור. חולצת ספורט היא חולצה שהיא לא תמיד נוחה

קרא עוד »

הכול על כאבי גב תחתון

כולנו מכירים אנשים שתמיד מתלוננים על כאבי גב, אך כשזה מגיע אלינו באופן אישי, הדברים מרגישים אחרת. איך יכול להיות שגם אנחנו נכנסו לסטטיסטיקה ומה

קרא עוד »