אבקת חלבון

איך בוחרים אבקת חלבון?

היום ניתן למצוא בשוק לא מעט סוגים שונים של אבקות חלבון. רוב האנשים צורכים אבקת חלבון על מנת להגדיל את מסת השריר שלהם ולהתאושש מהר יותר אחרי אימון. כל מי שעוסק בפעילות גופנית באופן קבוע, חייב לדאוג לעצמו לכמות מספקת של חלבון בתזונה היום יומית שלו. הדבר נכון במיוחד בסיום האימון, כאשר השריר הגיע לקצה גבול היכולת שלו, ולכן חשוב לסייע לו להתאושש באמצעות מתן של חומצות אמינו הכרחיות שהוא אינו מסוגל לייצר בכוחות עצמו. חומצות האמינו הקיימות בשייק חלבון, ייספגו הרבה יותר מהר מאשר חומצות האמינו הקיימות במאכלים עתירי חלבון. לכן מומלץ לאחר כל סוג של אימון אינטנסיבי, לספק לגוף את חומרי הבניין שהוא זקוק להם לצורך התאוששות איכותית יותר ולצורך הגדלת מסת השריר.

כיצד לבחור נכון את אבקת החלבון המתאימה לכם?

קודם כל, חשוב להבין כי ניתן היום למצוא כמות עצומה של אבקות חלבון שונות ולהבין מהם יתרונות של אבקת חלבון. חברות רבות מייצרות אבקות חלבון איכותיות יותר או פחות, ולכם רק נשאר לבחור באיזה מוצר להשתמש. חשוב כמובן לבחור בחברה מוכרת וידועה, המייצרת אבקות חלבון איכותיות ומקצועיות. אבקות החלבון אמורות להכיל את כל חומצות האמינו שהגוף לא יודע לייצר בכוחות עצמו, לכן חשוב לבדוק היטב אילו חומצות אמינו האבקה מכילה ובאיזה ריכוז. כמו כן, חשוב לוודא כי האבקה עומדת בכל תווי התקן המחמירים ביותר, היות ובכל זאת מדובר על תוסף מזון שאנחנו מכניסים לגוף שלנו. לכן חשוב לוודא כי החברה קיבלה את אישור משרד הבריאות.

נקודה חשובה נוספת שכדאי לבדוק מראש, היא מקור החלבון. ניתן היום למצוא אבקות חלבון רבות ומגוונות, העשויות על בסיס חלבון ממקורות שונים מהחי ומהצומח. בעבר היה ניתן למשל למצוא חלבון העשוי על בסיס חלבון ביצה, אך היום סוג זה הרבה פחות פופולארי. לעומת זאת, ניתן למצוא לא מעט אבקות על בסיס מי גבינה. מי שרגיש ללקטוז או שבוחר שלא לצרוך מוצרים מהחי, יוכל לרכוש לעצמו אבקת חלבון על בסיס סויה, אפונה, אורז וכדומה. מומלץ כמובן להשוות מחירים ולבחור את המוצר המשתלם ביותר.

אולי יעניין אתכם לקרוא גם על כורכומין

אהבתם את המאמר? שתפו אותו ברשתות החברתיות

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם

אבקות חלבון

אבקות חלבון

ספורטאים רבים, בפרט אנשים שמרימים משקולות או עובדים על פיתוח הגוף, נדרשים לצרוך חלבונים רבים על מנת לשקם ולחזק את השרירים. במהלך הפעילות הגופנית השרירים,

קרא עוד »