5 תרגילים מעולים לעבודה עם שק בולגרי

5 תרגילים מעולים לעבודה עם שק בולגרי

מעת לעת, אנחנו יכולים לראות מכשירים ומוצרים חדשים בהם ניתן לבצע פעילויות גופניות שונות. מדובר על מכשירים ואמצעים, אשר הפיתוח שלהם נעשה אחרי תקופה ארוכה של מחקר בנושא, מתוך כוונה לייצר מוצר איכותי שיאפשר שימוש פונקציונאלי לביצוע תרגילים שונים. בין אם זה אומר, מנעד רחב יותר של תרגילים ובין אם זה אומר, עבודה על חלקים נרחבים יותר של הגוף. 

 

מה זה שק בולגרי?

אחת הדוגמאות הטובות ביותר מהשנים האחרונות הוא שק בולגרי. מדובר על שק ייחודי אשר מתאים לתרגיל קרוספיט שונים, הן בחלק העליון של הגוף והן בחלק התחתון שלו. הוא מתאים לביצוע תרגילי כוח שונים, באמצעות סוגים שונים של תנועה ואחיזה.

שק זה מלא בחול מיוחד, ולכן הוא גם שוקל לא מעט, אך מצד שני, הוא מאפשר גמישות רחבה, מאחר וניתן להניע את החומר שבתוכו בצורות שונות, בהתאם לצורך שלנו. הכל על פי תוכנית האימונים או הטיפולים שלנו. 

קראו גם על ציוד אומנויות לחימה.

 

על מה להקפיד באימון עם שק בולגרי?

לפני שנסביר על מספר תרגילים שאפשר לבצע באמצעות שק בולגרי, צריך לומר, שמדובר על מוצר שאפשר למצוא היום בלא מעט חדרי כושר, אך גם אפשר לרכוש אותו כמובן בחנויות ספורט שונות, לצורך ביצוע תרגילים באופן עצמאי בבית.

מן הסתם, כל מי שרוצה להשתמש בשק, חייב לדעת כיצד לעשות את זה, חייב לדעת כיצד לבצע את התרגילים בצורה נכונה, להקפיד על יציבות, שיווי משקל, וכמובן, לוודא שמותר לו לעבוד עם השק, ואין שום מניעה בריאותית או אחרת לעשות את זה. 

 

על מה עובדים באימון עם שק בולגרי?

אילו תרגילים אפשר לבצע באמצעות שק בולגרי? התרגילים הקלאסיים הם סקוואטים, תרגילים שאמורים לחזק את שרירי הליבה, הדיפה, קפיצה, תרגילי חיזוק לאזור החזה התחתון, תרגילי חיזוק לחזק העליון, תרגילי תנועה וגמישות. צריך לציין, תרגילים אלה מתאימים לא רק עבור מי שרוצה לחזק את השרירים שלו בהכרח ולפתח אותם, אלא גם עבור כל מי שרוצה לעבוד על תנועתיות, גמישות והיבטים אחרים שקשורים לתפקוד היומיומי.

לכן, השימוש בשק בולגרי, יכול להתאים הן לחבר'ה צעירים והן לחבר'ה מבוגרים, זאת כמובן בהנחה ועובדים עם השק בצורה אפקטיבית.

אהבתם את המאמר? שתפו אותו ברשתות החברתיות

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם

אבקות חלבון

אבקות חלבון

ספורטאים רבים, בפרט אנשים שמרימים משקולות או עובדים על פיתוח הגוף, נדרשים לצרוך חלבונים רבים על מנת לשקם ולחזק את השרירים. במהלך הפעילות הגופנית השרירים,

קרא עוד »