אבקת חלבון

האם חשוב לצרוך סוג אבקת חלבון קבועה או שניתן לגוון

אם אתם מתאמנים באופן קבוע בכל סוג של אימון באשר הוא, חשוב מאוד שתדעו שלאחר אימון יש להעניק לשרירים שלכם חלבון איכותי אשר יבנה אותו מחדש. אין ספק שאכילת מאכלים המכילים כמות מרוכזת ומשמעותית של חלבון  (כגון חטיף חלבון, אבקת חלבון). היא דבר חשוב מאוד לאחר אימון וממש לא כדאי לוותר על מאכלים אלה או על אכילה בכלל לאחר אימון.

מדוע חשוב לאכול חלבון לאחר אימון

כל אדם שמתאמן יודע שאם הוא מתאמן דרך קבע, לאימונים הללו יהיו תוצאות. האדם יהנה ממשקל תקין, מבריאות טובה ואף ממצב רוח טוב. אולם, חשוב מאוד לדעת שכאשר מבצעים באופן שגרתי פעילות גופנית, יש צורך להקפיד על מה שאוכלים לאחר ביצוע הפעילות. אחרי פעילות גופנית מכל סוג חשוב וכדאי לאכול מוצרי מזון המכילים ריכוז גבוה של חלבון (ראו כאן). במהלך האימון אשר כולל בין היתר עבודת כח או עבודה אירובית, שרירי הגוף פועלים בצורה אינטנסיבית. על מנת שהשריר יבנה מחדש לאחר האימון יש צורך להעניק לגוף חומצות אמינו שכידוע מסייעות לבניין הגוף. את החומצות הללו ניתן להשיג בריכוז גבוה במאכלים המכילים חלבונים.

האם ניתן לגוון בין סוגי החלבונים?

כיום ניתן למצוא לא מעט מאכלים המכילים חלבונים לרבות חטיפי בריאות מיוחדים, משקאות מיוחדים ועוד. לא מעט אנשים תוהים האם הם יכולים לשלב בין כמה סוגי מאכלים המכילים חלבון על מנת להגיע לצריכת החלבון האופטימלית עבורם. התשובה לכך היא בחלט כן. כל עוד צורכים חלבון איכותי, ממוצרים איכותיים, בהחלט ניתן לגוון ולשלב בין המוצרים השונים וזאת בכדי לצרוך את כמות החלבון הרלוונטית לכם בעת הצורך. לכן, לאחר האימון שלכם בכל פעם תוכלו לבחור במוצר אחר המכיל חלבון.

אהבתם את המאמר? שתפו אותו ברשתות החברתיות

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם

כדורי דיאטה

כדורי דיאטה – רזה זה יפה ובריא!

המשוואה המקובלת בעולמנו היא שרזה משמעו יפה. אנשים רזים נחשבים לפופולאריים יותר, נתפסים כבעלי ביטחון עצמי רב יותר והם נראים בעיני לא מעט אנשים כמצליחים

קרא עוד »
prp ברך

prp ברך

אתם מרגישים שהכאבים בברכיים כבר בלתי נסבלים? ניסיתם לעשות טיפולים שונים אך בסופו של דבר כלום לא באמת הועיל? אם כך, אנחנו יכולים להבין מדוע

קרא עוד »