ארוחות לירידה במשקל

ארוחות לירידה במשקל – איך לשמור על המשקל בעזרת תכונה נכונה

בין אם אתם רוצים לרדת במשקל או לשמור על המשקל חשוב לשלב תזונה נכונה ולאכול בריא. זה יותר פשוט להגיד מאשר לעשות את זה. מלבד העובדה שזה ידרוש מכם לבנות תפריט מסודר, הכולל ארוחות לירידה במשקל ותפריט יומי בהתאם לערך הקלורי שאתם צריכים לצרוך או פחות מהערך הקלורי שאתם צריכים לצרוך (כדי להפחית במשקל) הרי שזה לא דבר פשוט לבנות ולעקוב אחריו וכמובן להתמיד בו. אם תוכלו להזמין אוכל מוכן עד אליכם עם הארוחות המותאמות לצרכים שלכם והערך הקלורי הנדרש לכם – יהיה לכם יותר קל לעשות את זה.

רוצים להוריד במשקל? כך תעשו זאת נכון:

כאמור הליך ירידה במשקל הוא הליך לא פשוט בדרך כלל. אנשים רבים צריכים לעשות מאמץ נפשי וכמובן גם פיזי כדי לרדת במשקל. ככל שצריך להוריד יותר כך המאמץ יהיה יותר גבוה, כוח הרצון יצטרך לגדול וההתמדה תהיה שקדנית יותר. בחשבון פשוט – אם אתם רוצים להפחית במשקל תצטרכו לצרוך פחות קלוריות ממה שאתם שורפים. כלומר אם במסגרת הפעילות היומיומית שלכם אתם שורפים 2,000 קלוריות ביום ובמהלך היום תצטרכו 1500-1800 קלוריות למשל תוכלו להוריד במשקל לאורך הזמן. מומלץ גם להפחית שתייה מתוקה, סוכרים ושמן. 

הזמינו אוכל דיאטטי עד הבית>>>

שמירה על המשקל באמצעות תזונה נכונה:

כאמור בין אם אתם רוצים להוריד במשקל או לשמור על משקל תקין אתם צריכים לשמור על תזונה נכונה. זה אומר לבנות תפריט יומי עם ערך קלורי המתאים לצרכים שלכם וכמובן שהוא יכלול מספיק ויטמינים, מינרלים וחלבונים החיוניים לתחזוקת הגוף שלכם ולצרכים שלכם. רוצים להזמין ארוחות בריאות עד הבית ולשמור על תזונה נכונה ובריאה? צרו קשר באתר או בטלפון עם השף הבריא ונשמח לעמוד לשירותכם.

אהבתם את המאמר? שתפו אותו ברשתות החברתיות

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם

משטח קפיצה לטרמפולינה

משטח קפיצה לטרמפולינה

אם היה או שיש לכם טרמפולינה בבית, נראה שאתם מכירים את משטח הקפיצה שלה. (גם אם אתם מבוגרים שאוהבים לקפוץ על הטרמפולינה כשהילדים לא רואים..)

קרא עוד »