מה הסיכונים בהפלות?

הפלה היא הסרה של עובר או עובר מהרחם, כתוצאה ממוות שלו או כתוצאה מהריון לא רצוי ושאר סיבות. תהליך זה נקרא גם סיום הריון והוא יכול להיות טבעי או מלאכותי. הסיכונים בהפלה אינם זהים עבור כולן, בזמן שחלק מהנשים עלולות לחוות סיבוכים וחלק לא. במאמר זה, אנו נסביר מהן הפלות מלאכותיות וכיצד הן פועלות. 

אז איזה סיכונים יש? 

הסיכונים הקשורים להפלה הם רבים וניתן לסווג אותם לשתי קטגוריות עיקריות: פיזי ופסיכולוגי. עם תכנון נכון, ניתן למזער סיכונים אלו.

הסיכונים בהפלה הם רבים ומגוונים. חלקם קלים, כגון דימום או זיהום, בעוד שאחרים עלולים להיות מסכני חיים. לכן נשים צריכות לשקול תמיד את הסיכונים הפוטנציאליים לפני שמחליטות לבצע הפלה.

לעיתים הפלה היא תהליך טבעי שקורה לכל אישה במהלך ההריון. זה אירוע מצער שיכול לקרות בכל עת, אבל זה לא חייב להיות טרגדיה. הפלה טבעית למשל היא סיבוך שכיח של הריון, וזו עלולה להיות תקופה קשה עבור נשים. הסיכון להפלה עולה במהלך השליש הראשון, אך ישנן דרכים להפחית את הסיכון לסיבוכים-  כמו נטילת הורמונים לחיזוק העובר או מנוחה והימנעות ממאמץ פיזי. 

לקריאה אודות איך עושים הפלה היכנסו לאתר

מה זה הפלה מלאכותית? 

הפלה מלאכותית היא אחת הדרכים לסיים הריון לפני שהיא מובילה לסיבוכים רציניים. מדובר למעשה בהליך רפואי שמסיים הריון. זה בטוח מבחינה רפואית וחוקי ברוב המדינות. הסיכונים בהפלה נמוכים, אך הם קיימים ויש לקחת אותם בחשבון.

לסיכום נאמר כי לא קל לנשים לדעת כי ישנם מגוון סיכונים בביצוע הפלה, במיוחד אם הן מעולם לא חוו זאת בעבר. אבל עם קליניקה של מומחים או בתי חולים מקצועיים, ניתן להפחית אותם. 

מידע נוסף באתר הפלה

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול בטיקים בעזרת ניורופידבק
הורים שרואים את הילדים שלהם חווים טיקים לרוב מרגישים בתסכול רב, שכן הם רוצים לראות את הילד שלהם מתפקד...
קרא עוד »
נוב 14, 2021
המדריך שלא נדון: כיצד להימנע מאבנים בכליות
אתה עושה את כל מה שהרופא הורה כדי להימנע מאבנים בכליות: לזרוק מים, להחזיר את הנתרן ולהימנע ממזונות...
קרא עוד »
דצמ 05, 2023
לימודי ארומתרפיה – זה מריח לי טוב
במהלך לימודי ארומתרפיה תוכלו להיחשף לעולם השמנים האתריים ולהבין כיצד הרחת פורמולות מסוימות של שמנים...
קרא עוד »
יול 15, 2021