איך יודעים שיש לנו בעיות ברכיים?

הברך היא אחד המפרקים החשובים ביותר בגוף האדם. הוא אחראי על תמיכה וייצוב הרגל התחתונה והוא גם מאפשר תנועה במגוון כיוונים. הברך היא גם אחד המפרקים הפגועים הנפוצים ביותר, כאשר יותר משלושה מיליון אנשים בארצות הברית לבדה דיווחו על פציעה בברך במהלך חייהם.

איך אתה יודע שיש לנו בעיות ברכיים?

פציעות ברכיים נגרמות לרוב מטראומה, כגון תאונה או פציעת ספורט, או משימוש יתר, כגון דלקת פרקים או פציעות מאמץ חוזרות ונשנות. עם זאת, ישנן סיבות רבות אחרות לכך שאנשים עלולים לחוות כאב ונפיחות סביב הברכיים. כמה סיבות נפוצות כוללות:

– תסמונת פטלופמורלית

– אוסטיאוארתריטיס

– קרעים במניסקוס

– שברים

לייעוץ בנושא השתלת סחוס בברך https://www.arthrosportmd.com/?p=1689

חשוב לשמור על בריאות הברך

לכולנו יש פציעה בברך בשלב מסוים בחיינו. זה יכול להיות מנפילה או מעיסוק בספורט. בעיות ברכיים יכולות לקרות כשאתה צעיר וגם אם אתה לא חושב על זה, חשוב להכיר את הסימנים לבעיות ברכיים כדי למנוע אותן בעתיד.

בחלק זה, נדון כיצד תוכל לדעת אם לילדך יש בעיה בברך או לא. הדרך הטובה ביותר היא לשאול אותם על הכאב שלהם ולראות כיצד הם מגיבים לטיפולים ולתרגילים. אם הם לא מגיבים טוב, ייתכן שיש להם בעיה שדורשת יותר תשומת לב מהרגיל. יש לנו בעיות בברכיים כאשר אנו חווים כאב או נוקשות בברכיים. הסיבה השכיחה ביותר לכאבי ברכיים היא דלקת פרקים, הנגרמת מהידרדרות הסחוס במפרקים.

אם אתה חווה כאב או נוקשות בברכיים, עדיף להתייעץ עם רופא כדי לוודא שאין לך מצב חמור יותר כמו דלקת פרקים. תמיד תוכלו לפנות לרופא על מנת לקבל חוות דעת מקצועית ולהבין טוב יותר מה אתם יכולים לעשות במצב שלכם. למידע נוסף ד"ר ליאור לבר

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אילו בדיקות מבצעים במרב"ד?
מרב"ד - המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, עורך לא מעט בדיקות בריאותיות במטרה לוודא כי הנהגים אכן כשירים...
קרא עוד »
אוק 22, 2020
הסרת קעקועים – גם אתם יכולים
להיפטר מהקעקוע שעל גופכם יש לכם קעקוע ואתם רוצים להיפטר ממנו? לא משנה מה הסיבה, כיום בזכות טכנולוגיה...
קרא עוד »
אוק 01, 2020
השיטה לגמילה בלילה שעושה פלא בעולם – ד"ר טל שגיא ד"ר קובי שגיא
גמילת לילה של פעוטות לעיתים מורכבת יותר מגמילת יום. בעוד שישנם פעוטות המסתגלים מהר לגמילת לילה וכמעט...
קרא עוד »
מרץ 28, 2020