הסיבה שרוכשים חול לחתולים תפתיע אתכם

חול לחתולים

כל מי שביקר אי פעם בבית שיש בו חתולים, ראה בוודאי ארז חול אשר מיועד לחתול. סביר להניח, בהנחה ואין לו ידע מוקדם בנושא ובוודאי אם הוא בעצמו לא מחזיק חתולים בבית, אז הוא הופתע לגלות את הארגז הזה. 

הרי אף אחד מאיתנו לא מחזיק ארגז חול בבית. אפילו אם יש לנו ילדים שאוהבים לשחק בחול או כלבים שאנחנו רוצים לספק להם תחושה שהם נמצאים בחצר או בגינה, גם כשהם יושבים בסלון שלנו. מה עוד שארגז חול עלול לגרום ללכלוך ואי נוחות. בכל זאת, אנחנו יכולים למצוא לא מעט אנשים שמחזיקים חתול בבית ויש להם ארגז חול והדבר נחשב טבעי לחלוטין. 

צריך לומר, לפני שנסביר למה זה טוב, מה הסיבה שבגללה אנשים רוכשים ארגז חול לחתולים שלהם, מדובר במוצר שניתן לרכוש בכל חנות חיות. כלומר לא מדובר פה בחול שהם אוספים ממקום כזה או אחר וגם לא במוצר שצריך לקנות בחנות מיוחדת. כל מה שצריך לעשות, זה פשוט להיכנס לחנות חיות ולקנות. 

למה רוכשים ארגז חול? 

הסיבה לכך היא מאוד פשוטה. בשביל שהחתול יעשה את הצרכים שלו הוא צריך חול. חתול להבדיל מכלב, לא נוטה לצאת החוצה לטיולים. הוא יכול לעשות את זה בעצמו ויש אנשים שגם נוטים להוציא את החתולים שלהם לטיול, אך בעיקרון, מספיק שיש לחתול ארגז חול ושם הוא יכול לעשות את הצרכים שלו. 

אנחנו לא נרצה שהוא יעשה את הצרכים שלו בכל מקום בבית, החתול בעצמו אגב לא ימהר לעשות את זה במקומות אחרים, מאחר והוא מאוד טריטוריאלי. לכן, אנחנו צריכים לספק לו חול קריסטלי לחתול ושם הוא יעשה את הצרכים שלו. לכן זה גם חשוב להחליף את החול שלו לעיתים תכופות. 

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מיינדפולנס בתל אביב
אם שמעתם או קראתם על מדיטציית מיינדפולנס, אתם בוודאי סקרנים לדעת כיצד לתרגל אותה. במאמר זה, נרצה להבין...
קרא עוד »
פבר 01, 2022
מושבים לעיסוי – האם זה מועיל כמו מסאז' מקצועי?
העולם של היום הוא הרבה יותר מפונק עם הרבה יותר אפשרויות טכניות המרפדות ומקלות על החיים. כך יש לנו...
קרא עוד »
אפר 19, 2021
גילוי הסודות הקולינריים של אתר "הבשלנית": העלה את כישורי הבישול שלך
אם יש דבר אחד שלמדתי במהלך המסע הקולינרי שלי, זה שתמיד יש משהו חדש לגלות בעולם הבישול. היום, אני נרגש...
קרא עוד »
ינו 16, 2024